Als Wolters BV hebben wij duidelijke doelen voor ogen met betrekking tot het uitvoeren onze werkzaamheden en te leveren diensten.
Uw wonig of vastgoed...onze zorg!
Missie
Wolters BV heeft als missie haar opdrachtgevers volledig te bedienen en te ontzorgen op het gebied van beheer, onderhoud, verduurzaming, renovatie en restauratie van vastgoed.
“Wij ontzorgen in vastgoedonderhoud”
Dit zowel op de korte als de lange termijn. Denken, doen en handelen vanuit de behoefte en de beleving van de klant staan hierbij centraal. Door onze resultaat- en klantgerichte aanpak zijn wij in staat om eventuele hinder tijdens de uitvoering tot een minimum te beperken en een maximaal resultaat voor u te realiseren. Onze medewerkers houden zich hierbij te allen tijde aan de geldende gedrags- en integriteitscode.
Visie
De onderhoudsmarkt stelt steeds hogere eisen aan schilder- en onderhoudsbedrijven. Er vindt een duidelijke verschuiving plaats van capaciteitsleverancier naar resultaatgericht vastgoedonderhoud. Met bijna 90 jaar ervaring weten wij hoe innovaties en het gebruik van verschillende materialen en gereedschappen hand in hand kunnen gaan met ambachtelijke technieken en gedegen vakkennis. Als multifunctioneel onderhoudsbedrijf denken wij mee met onze opdrachtgever. Met elkaar streven wij altijd het meest optimale onderhoudsscenario na, dat aansluit op de behoefte en wensen van onze opdrachtgever. Onze kernwaarden en bedrijfsprincipes zijn hierin altijd leidend.
Kernwaarden
Kwaliteit, respect, vertrouwen, innovatief en het centraal stellen van de klant zijn belangrijke kernwaarden binnen onze organisatie. Deze kernwaarden, onze 200 kundige medewerkers en de bijna 90 jaar ervaring op zowel uitvoerend als adviserend vlak maken Wolters Vastgoedonderhoud de juiste keuze voor opdrachtgevers in elk marktsegment.
Kwaliteit: Wij zijn deskundig in ons vakgebied, voldoen aan de verwachtingen en leveren altijd minimaal de afgesproken kwaliteit.
Respect: Wij behandelen elkaar en onze omgeving zoals we zelf behandeld willen worden
Vertrouwen: Wij doen wat we zeggen en zeggen wat we doen
Innovatief: Wij staan open voor ideeën, veranderingen en vernieuwingen en zijn continue bezig om al onze processen te verbeteren en te optimaliseren
Centraal stellen klant: Wij handelen, doen en denken vanuit de beleving en het perspectief van onze klant